Eigenschap:Documentation

Type eigenschap
:
Text
Deze datatypespecificatie wordt genegeerd; de specificatie uit de externe vocabulaire krijgt voorrang.
Geldige waarden
:
Meerdere waarden toegestaan
:
Nee
Weergave op formulieren
:
Tekstvak
Initiële waarde
:
Verplicht veld
:
Nee
Toelichting op formulier
:
Subeigenschap van
:
Geïmporteerd uit
:
Formatteerfunctie externe URI
:

Klik op de button om een nieuwe eigenschap te maken:


nl

20 pagina’s gebruiken deze eigenschap.
(
Denk hierbij aan een gemeente, waterschap, school, veligheidsregio, GGD/GHOR-dienst etc.  +
Bevoegde gezagen maken binnen hun plan- en regelbeheersoftware gebruik van centraal beschikbaar gestelde begrippenkaders, domeinwaardenlijsten en andere metadata.  +
0
01 +
Een vastgestelde omgevingsvisie vormt een richtinggevend kader voor het wijzigen van het omgevingsplan of -verordening.  +
02 +
Een vastgestelde omgevingsvisie vormt een richtinggevend kader voor het ontwikkelen van een omgevingsprogramma.  +
03 +
Om de doelen die vastgesteld zijn in omgevingsplan of -verordening te bereiken kan een programmatische aanpak gewenst zijn. Die aanpak wordt dan beschreven in een omgevingsprogramma.  +
04 +
Door het Rijk vastgestelde AMVB’s en het Omgevingsbesluit zijn kaderstellend bij de het ontwikkelen/wijzigen van omgevingsvisies, omgevingsprogramma’s, projectbesluiten en omgevingsverordeningen/plannen/leggers/peilbesluiten.  +
06 +
Ook beleidsdoorwerkende besluiten vormen kaderstellende input voor het ontwikkelen/wijzigen van omgevingsvisies, omgevingsprogramma’s en omgevingsverordeningen/plannen/leggers/peilbesluiten.  +
06 +
Ook beleidsdoorwerkende besluiten vormen kaderstellende input voor het ontwikkelen/wijzigen van omgevingsvisies, omgevingsprogramma’s en omgevingsverordeningen/plannen/leggers/peilbesluiten.  +
07 +
Vastgesteld beleid en regelgeving vormt aanleiding tot (proactief) voorlichten en (reactief) beantwoorden van vragen over dat beleid c.q. de regelgeving.  +
08 +
Ook beschikbaargestelde brondata kan aanleiding vormen voor het stellen van vragen.  +
09 +
Wijzigen van informatie over objecten in de fysieke leefomgeving vormt aanleiding voor het proactief aanleveren (van die wijzigingen) aan informatiehuizen.  +
1
Dit omvat het opstellen van de beginselen en gemandateerde eisen die ontleend worden aan en aansluiten op het organisatieplan, om te voorzien in een kader voor de ontwikkeling en implementatie van het strategische assetmanagementplan (SAMP) en het bepalen van de assetmanagementdoelstellingen.  +
De directie stuurt niet op informatiebeveiliging. Verantwoordelijkheden richting lijnmanagers zijn niet belegd. Een informatiebeveiligingsbeleid enof ISMS ontbreekt.  +
10 +
Op beschikbaargestelde brondata kunnen terugmeldingen komen die behandeld moeten worden.  +
De activiteiten die een organisatie uitvoert om een strategie voor stops en onderbrekingen te ontwikkelen. Dit omvat aandacht voor het verminderen van stilstandtijd en onderbrekingen en het terugdringen van de kosten voor het tijdens de geplande stops doelmatig en veilig uitvoeren van de activiteiten in het assetmanagementplan.  +
Onjuiste configuratie van een applicatie kan leiden tot een verkeerde verwerking van informatie.  +
Ter bescherming van informatie behoort een beleid voor het gebruik van cryptografische beheersmaatregelen te worden ontwikkeld en geïmplementeerd.  +
Er dient beleid te worden ontwikkeld en geiuml;mplementeerd met betrekking tot het gebruik de bescherming en de levensduur van cryptografische sleutels welke de gehele levensduur van de cryptografische sleutels omvat.  +
11 +
Uit de behandeling van een terugmelding kan volgen dat de gerelateerde objectinformatie aangepast moet worden.  +
De processen die een organisatie gebruikt om te bewerkstelligen dat haar assetmanagementactiviteiten aan de relevante technische normen en wetgevingvoldoen.  +