Eigenschap:Documentation

Type eigenschap
:
Text
Deze datatypespecificatie wordt genegeerd; de specificatie uit de externe vocabulaire krijgt voorrang.
Geldige waarden
:
Meerdere waarden toegestaan
:
Nee
Weergave op formulieren
:
Tekstvak
Initiële waarde
:
Verplicht veld
:
Nee
Toelichting op formulier
:
Subeigenschap van
:
Geïmporteerd uit
:
Formatteerfunctie externe URI
:

Klik op de button om een nieuwe eigenschap te maken:


nl

Showing 20 pages using this property.
(
Denk hierbij aan een gemeente, waterschap, school, veligheidsregio, GGD/GHOR-dienst etc.  +
Bevoegde gezagen maken binnen hun plan- en regelbeheersoftware gebruik van centraal beschikbaar gestelde begrippenkaders, domeinwaardenlijsten en andere metadata.  +
0
01 +
Een vastgestelde omgevingsvisie vormt een richtinggevend kader voor het wijzigen van het omgevingsplan of -verordening.  +
02 +
Een vastgestelde omgevingsvisie vormt een richtinggevend kader voor het ontwikkelen van een omgevingsprogramma.  +
03 +
Om de doelen die vastgesteld zijn in omgevingsplan of -verordening te bereiken kan een programmatische aanpak gewenst zijn. Die aanpak wordt dan beschreven in een omgevingsprogramma.  +
04 +
Door het Rijk vastgestelde AMVB’s en het Omgevingsbesluit zijn kaderstellend bij de het ontwikkelen/wijzigen van omgevingsvisies, omgevingsprogramma’s, projectbesluiten en omgevingsverordeningen/plannen/leggers/peilbesluiten.  +
06 +
Ook beleidsdoorwerkende besluiten vormen kaderstellende input voor het ontwikkelen/wijzigen van omgevingsvisies, omgevingsprogramma’s en omgevingsverordeningen/plannen/leggers/peilbesluiten.  +
06 +
Ook beleidsdoorwerkende besluiten vormen kaderstellende input voor het ontwikkelen/wijzigen van omgevingsvisies, omgevingsprogramma’s en omgevingsverordeningen/plannen/leggers/peilbesluiten.  +
07 +
Vastgesteld beleid en regelgeving vormt aanleiding tot (proactief) voorlichten en (reactief) beantwoorden van vragen over dat beleid c.q. de regelgeving.  +
08 +
Ook beschikbaargestelde brondata kan aanleiding vormen voor het stellen van vragen.  +
09 +
Wijzigen van informatie over objecten in de fysieke leefomgeving vormt aanleiding voor het proactief aanleveren (van die wijzigingen) aan informatiehuizen.  +
1
De directie stuurt niet op informatiebeveiliging. Verantwoordelijkheden richting lijnmanagers zijn niet belegd. Een informatiebeveiligingsbeleid enof ISMS ontbreekt.  +
10 +
Op beschikbaargestelde brondata kunnen terugmeldingen komen die behandeld moeten worden.  +
Onjuiste configuratie van een applicatie kan leiden tot een verkeerde verwerking van informatie.  +
Ter bescherming van informatie behoort een beleid voor het gebruik van cryptografische beheersmaatregelen te worden ontwikkeld en geïmplementeerd.  +
Er dient beleid te worden ontwikkeld en geiuml;mplementeerd met betrekking tot het gebruik de bescherming en de levensduur van cryptografische sleutels welke de gehele levensduur van de cryptografische sleutels omvat.  +
11 +
Uit de behandeling van een terugmelding kan volgen dat de gerelateerde objectinformatie aangepast moet worden.  +
Fouten in software kunnen leiden tot systeemcrashes of het corrupt raken van de in het systeem opgeslagen informatie.  +
Beveiligingszones behoren te worden gedefinieerd en gebruikt om gebieden te beschermen die gevoelige of essentiële informatie en informatie verwerkende faciliteiten bevatten.  +
Beveiligde gebieden behoren te worden beschermd door passende toegangsbeveiliging om ervoor te zorgen dat alleen bevoegd personeel toegang krijgt.  +